Zrakoplovi PP NOS-a na požarištu Seget-Plano
Četiri protupožarna zrakoplova Canadair CL-415, dva Air Tractora AT-802F, dva Air Tractora AT-802A i dva transportna helikoptera Mi-8 MTV1 Hrvatskog ratnog zrakoplovstva i protuzračne obrane iz sastava Protupožarnih namjenski organiziranih snaga OSRH (PP NOS OSRH) dana 18. kolovoza 2012. godine angažirani su na zadaći gašenja požara na požarištu u području od Segeta Gornjeg do Planog, sjeverno od Trogira, u Splitsko-dalmatinskoj županiji.
Požar je zahvatio 800 hektara makije, mlade borove šume, trave i niskog raslinja.
Zrakoplovi PP NOS-a OSRH angažirani su na zahtjev Vatrogasnog operativnog središta Državne uprave za zaštitu i spašavanje.
Dva transportna helikoptera Mi-8 MTV1 poletjela su s helidroma u Divuljama pored Trogira u 6,30 sati, te krenula prema požarištu. Tri protupožarna zrakoplova Canadair CL-415 poletjela su s aerodroma u Zemuniku Donjem u vremenu od 6,40 do 6,55 sati, te također krenula prema požarištu sjeverno od Trogira. U 8,10 sati dva helikoptera sletjela su nazad na matični helidrom.
U 9,05 s aerodroma u Zemuniku Donjem polijeću dva Air Tractora AT-802F, a u 9,10 sati i Air Tractor AT-802A.
U isto vrijeme na aerodrom slijeće jedan Canadair CL-415 koji se vratio s požarišta.
U 9,25 sati s helidroma u Divuljama ponovno polijeće jedan helikopter Mi-8 MTV1 i kreće prema požarištu.
U 9,50, odnosno u 9,55 sati na aerodrom u Zemuniku Donjem slijeću dva Canadaira CL-415, dok u 10,05 sati na helidrom u Divuljama slijeće i helikoptera Mi-8 MTV1.
Na požarištu tada ostaju samo tri Air Tractora, od kojih jedan slijeće nazad na matični aerodrom u 10,25 sati.
Od 10,40 do 11,15 sati helikopter Mi-8 na požarište prevozi osam vatrogasaca s opremom, te podvjesni spremnik s vodom.
U 11,10 Air Tractor AT-802A biva preusmjeren na požarište u području Dazline, a u 11,35 sati i posljednji Air Tractor AT-802A slijeće nazad na matični aerodrom.
Požar je pod nadzorom gasitelja i počinje sanacija njegovih rubnih dijelova od strane zemaljskih vatrogasnih snaga.
No, požar se s pojačanjem vjetra opet razbuktao, pa u 13,05 sati s požarišta u području Dazline prema požarištu na Planom biva preusmjeren jedan Canadair CL-415. U vremenu od 13,05 do 14,40 sati helikopter Mi-8 MTV1 prevozi vatrogasce s opremom i podvjesni spremnik s vodom na požarište, te sudjeluje gašenju požara s protupožarnim vjedrom.
U 14,10 sati s aerodroma u Zemuniku Donjem prema požarištu kreće prvi Air Tractor AT-802A, a u 14,15 sati i drugi.
Zbog pojačanog intenziteta požara koji je zaprijetio kućama i poljoprivrednim kulturama s požarišta u području Dazline u 14,30 sati preusmjeren je još jedan Canadair CL-415 koji se ubrzo pridružio u gašenju požara na Planom.
Zbog potrebe punjenja gorivom na splitski aerodrom u 16,00 slijeće jedan Canadair CL-415, a u 16,20 sati i drugi.
U to vrijeme s aerodroma u Zemuniku Donjem prema požarištu na Planom polijeće još jedan Canadair CL-415.
U 16,30 sati sa splitskog aerodroma nakon punjenja gorivom polijeće Canadair CL-415 i pridružuje se u gašenju požara ostalim zrakoplovima.
Od 16,50 do 17,10 sati helikopter Mi-8 MTV1 vraća devet vatrogasaca s požarišta na helidrom u Divuljama pored Trogira.
U 17,10 sati s požarišta u području Mirlović Zagore još jedan Canadair CL-415 biva preusmjeren na požarište na Planom.
Zajedničkim djelovanjem tri Canadair CL-415 i dva Air Tractora AT-802A požar je napokon stavljen pod nadzor gasitelja, te zrakoplovi polako napuštaju požarište. U 17,30 prvi Air Tractor AT-802A slijeće na aerodrom u Zemuniku Donjem, a u 17,35 sati i drugi. U 17,50 jedan Canadair CL-415 slijeće na splitski aerodrom, a u 17,55 sati isto čine i preostala dva Canadaira CL-415.
Deset protupožarnih zrakoplova HRZ-a i PZO-a iz sastava PP NOS-a OSRH na požarištu sjeverno od samog grada Trogira ostvarili su 28 sati i 10 minuta leta, ispustivši ukupno 372 vodene bombe, odnosno 1738 tona vode.